március 2017

Mit gondol az új logónkról

Reméljük Önnek is tetszik az új GERARD logó. Nekünk igen! Korszerű kommunikációt képviselve végre mi is letisztult, nemes egyszerűséggel és mégis elegáns, magabiztos stílusban hirdethetjük a GERARD márkát. A korábbi logónk mára valóban kissé megöregedett, de hálásak vagyunk, hogy ilyen sokáig szolgált minket. “Meghalt a logó, éljen a logó!”

Régi GERARD logó

Régi GERARD logó

Új GERARD logó

Új GERARD logó

A vadonatúj GERARD logó

A vadonatúj GERARD logó az új vállalati identitásunkat testesíti meg. Azzal a céllal alkottuk meg, hogy ezáltal is a GERARD márkának fiatalabb, erősebb és barátságosabb kisugárzása legyen, mint valaha.

Ezt kívántuk kifejezni az új, személyesebb hangon szóló szlogenünkkel is: “The worry-proof roof”.

Ez magyarul körülbelül annyit tesz: A tető, amely miatt nem kell aggódnia.

Ezt az új filozófiánkat eleveníti meg a friss, emocionálisabb és kreatívabb arculatunk is.

A következő infógrafika további magyarázattal szolgál a megújulásunk mögötti szemléletről.