március 2017
Reméljük Önnek is tetszik az új GERARD logó. Nekünk igen! Korszerű kommunikációt képviselve végre mi is letisztult, nemes egyszerűséggel és mégis elegáns, magabiztos stílusban hirdethetjük a GERARD márkát. A korábbi logónk mára valóban kissé megöregedett, de hálásak vagyunk, hogy ilyen sokáig szolgált minket. “Meghalt a logó, éljen a logó!”
A vadonatúj GERARD logó az új vállalati identitásunkat testesíti meg. Azzal a céllal alkottuk meg, hogy ezáltal is a GERARD márkának fiatalabb, erősebb és barátságosabb kisugárzása legyen, mint valaha.
Ezt kívántuk kifejezni az új, személyesebb hangon szóló szlogenünkkel is: “The worry-proof roof”.
Ez magyarul körülbelül annyit tesz: A tető, amely miatt nem kell aggódnia.
Ezt az új filozófiánkat eleveníti meg a friss, emocionálisabb és kreatívabb arculatunk is.
A következő infógrafika további magyarázattal szolgál a megújulásunk mögötti szemléletről.