GERARD PALAPROGRAM

VESZÉLYES HULLADÉK BEGYŰJTÉSI SZOLGÁLTATÁS GERARD ÜGYFELEK RÉSZÉRE

Palatető felújítás: Gerard Palaprogram

Jelen tájékoztatóval szeretnénk megismertetni, milyen módon tudja igénybe venni az AHI Roofing Kft hulladék-begyűjtési és kezelési szolgáltatását. Ezen szolgáltatásunknál az együttműködő partner a Design Kft. Nincs más dolga, mint az alábbi pontok mentén haladva a következőket tenni:

  1. Zsák igénylése: Becsülje meg kb. mennyi hulladéka (m2 vagy kg) fog keletkezni és igényelje meg a kereskedőtől, akitől a GERARD termékeket vásárolta, a csomagoláshoz szükséges big-bag zsákokat. A big-bag zsákok ára 4000 Ft+ÁFA per darab. Egy zsákba kb. 6-900 kg pala illetve 4-600 kg bitumenes zsindely fér, típustól és rakodási módtól függően. Hullámpala hulladék esetében zsugorfóliára és raklapra lesz szüksége (ezen, hulladékot elég zsugorfóliával körbetekerni vagy pántoló szalaggal lefogatni). Kérdés esetén keresse az ügyfélszolgálatunkat!
    Az igénylést követően az AHI Roofing Kft megküldi az igényelt big-bag zsákokat. A zsákok kiszállítása mindig a Gerard termékek kiszállításával történik!
  2. A hulladék elhelyezése: A veszélyes hulladékokra vonatkozó munkavédelmi szabályok betartása mellett a hulladékká vált tetőelemek úgy kerüljenek a zsákba, hogy minél több férjen bele, ügyelve arra, hogy az elemek ne szakíthassák ki a zsákot. Kérjük, hogy csakis az AHI Roofing Kft-től kapott UN minősített zsákokat használja, ellenkező esetben a programban együttműködő partnerünk ( Design Kft) nem tudja a szállítást teljesíteni! A hulladékkal megrakott zsákokat tegye raklapra. Amennyiben hullámpala hulladékkal rendelkezik, azokat helyezze egymásra, fóliázza le és tegye raklapra. A raklapokat minden esetben a tehergépkocsi számára könnyen megközelíthető, szilárd burkolattal rendelkező helyre tegye!
  3. Megrendelés megküldése: Töltse le a megrendelőlapot az együttműködő partnerünk weboldaláról: www.designkft.hu/megrendeles A megrendelőlapot értelemszerűen a saját illetve a hulladék minőségi és mennyiségi adataival ki kell tölteni, a nem kívánatos részt ki kell húzni. Küldje el a hiánytalanul kitöltött megrendelő lapot az info@designkft.hu email címre, vagy a +36 76 483 197 fax számra.
    Amennyiben nem rendelkezik internet eléréssel, kérje meg tetőfedője vagy a kereskedője (ahol a Gerard terméket megrendelte) segítségét a megrendelő beszerzéséhez.
  4. Előleg megküldése: A megrendelő lap beérkezését követően a Design Kft díjbekérőt küld az Ön által megadott email (vagy postai) címre a becsült szolgáltatási díj 50%- ának összegében. Kérjük, banki átutalással küldje meg a díjbekérő bruttó összegét a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra, melynek beérkezése után 3 munkanapon belül kiállítjuk és megküldjük Önnek az előleg számlát.
  5. Időpont egyeztetés: Az előleg beérkezésétől számított 10 munkanapon belül a megrendelőn az Ön által megadott e-mail címen vagy telefonszámon a Design Kft munkatársai keresni fogják a szállítás időpontjának egyeztetése céljából. Kérjük, a leegyeztetett szállítási napon mindenképpen biztosítsa munkatársuk számára a hulladék elszállítását. A szállítást legkésőbb előző nap 15 óráig lehet lemondani.
  6. Fizetés: A szállítás teljesítése után postán fogja megkapni a hulladékkezelést igazoló „Sz” lapot valamint a végszámlát, melyet 8 napon belül kell banki utalással teljesítenie a számlán szereplő bankszámlaszámra.

A szolgáltatás díjai:

  • kiszállási díj: 12.000,- Ft/alkalom + ÁFA, és
  • kezelési díj:
    • 69 Ft/kg hulladék + ÁFA emelőhátfalas tgk. esetén (szilárd burkolatú út, raklap, stb.) vagy
    • 79 Ft/kg hulladék + ÁFA önrakodós tgk. esetén.

Kérdés esetén forduljon bizalommal a Design Kft munkatársához:

Köszönjük, hogy Ön is óvja környezetét és bízunk benne, hogy hamarosan igénybe veszi szolgáltatásunkat!

Üdvözlettel:

Gerard Tetőcsalád

Mr. G
AZ ÖN TETŐFEDŐ SZAKÉRTŐJE

Szeretne többet megtudni? Kérdezze Mr. G-t! Jó szórakozást!